ტრენინგი დაიწყო გაცნობით.
ტრენერმა გაგვაცნო პროექტების შექმნის შესაძლებლობები,ის,თუ როგორ უნდა განუვითაროთ მოსწავლეს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები,რათა გაიზარდოს მათი ჩართულობა სასწავლო პროცესში.ტრენერმა ისაუბრა,თუ როგორ უნდა შევქმნათ ტექნოლოგიებით მდიდარი სასწავლო პროექტები.
პირველ დღესვე განვსაზღვრეთ ინტელის ძირითადი კურსის მიზნები და მოლოდინები.
შევქმენით საქაღალდეები თითოეული მოდულის მასალების შესანახად . გავეცანით, პროექტის გეგმის შაბლონის,პორტფოლიოს რუბრიკის და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშებს.
გავეცანით,21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,რომელთა დაუფლებაშიც უნდა დავეხმაროთ ჩვენს მოსწავლეებს.
მეორე დღე ძალიან საინტერესო საქმიანობას დავუთმეთ,ჩვენი პროექტის ფარგლებში საჭირო ბუკლეტები დავამზადეთ,აგრეთვე შევისწავლეთ გაზეთისა და მისი პუბლიკაციების შექმნის ხელოვნება.დავათვალიერეთ საკუთარი ბლოგები და ტრენერმა საფუძვლიანად გვესაუბრა მის ღირებულებაზე,მნიშვნელობაზე ჩვენი პროფესიული ზრდის საქმეში.
დავალებაც მივიღეთ-ვსრულყოთ ჩვენს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი:ბუკლეტები და გაზეთები.
ტრენერმა გაგვაცნო პროექტების შექმნის შესაძლებლობები,ის,თუ როგორ უნდა განუვითაროთ მოსწავლეს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები,რათა გაიზარდოს მათი ჩართულობა სასწავლო პროცესში.ტრენერმა ისაუბრა,თუ როგორ უნდა შევქმნათ ტექნოლოგიებით მდიდარი სასწავლო პროექტები.
პირველ დღესვე განვსაზღვრეთ ინტელის ძირითადი კურსის მიზნები და მოლოდინები.
შევქმენით საქაღალდეები თითოეული მოდულის მასალების შესანახად . გავეცანით, პროექტის გეგმის შაბლონის,პორტფოლიოს რუბრიკის და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშებს.
გავეცანით,21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,რომელთა დაუფლებაშიც უნდა დავეხმაროთ ჩვენს მოსწავლეებს.
მეორე დღე ძალიან საინტერესო საქმიანობას დავუთმეთ,ჩვენი პროექტის ფარგლებში საჭირო ბუკლეტები დავამზადეთ,აგრეთვე შევისწავლეთ გაზეთისა და მისი პუბლიკაციების შექმნის ხელოვნება.დავათვალიერეთ საკუთარი ბლოგები და ტრენერმა საფუძვლიანად გვესაუბრა მის ღირებულებაზე,მნიშვნელობაზე ჩვენი პროფესიული ზრდის საქმეში.
დავალებაც მივიღეთ-ვსრულყოთ ჩვენს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი:ბუკლეტები და გაზეთები.
No comments:
Post a Comment